| Maramirabela a întrebat:

Buna ziua. Am achizitionat, pe persoană juridică, de pe pc garage un monitor. La achizitie am bifat desfacerea coletului la livrare. Cand am primit coletul, au fost mai multe produse, cutia monitorului parea ok, l-am desfacut si protectia era in regula. Seara cand l-am montat, am descoperit ca se vede o dunga neagra pe mijlocul ecranului ceea ce-l face nefunctional. Cei de la pc garage sustin ca daca am optat pentru deschiderea la livrare ei nu-si asuma responsabilitatea si ca vina este a mea ca nu am vazut ca pe cutie se "vede " ca a fost lovit si trebuia sa cer returnarea lui. Eu nu am vazut aceste urme de lovitura, cutia avea urme de la transport, dar nu avea lovituri sau gauri. Ce pot face acum? Pc garage sustin ca nu-l inlocuiesc si fiind persoana juridică nu-l pot returna pentru ca OUG 34/2014 se aplica doar persoanelor fizice. Multumesc pentru un eventual raspuns.

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

In mod legal ai putea sa-i dai in judecata, dar nu se stie daca poti dovedi ca monitorul era defect la livrarea din magazin sau s-a defectat pe timpul transportului.
Daca nu poti dovedi ramai cu monitorul defect, eventual incearca o reparatie gratuita, fiind in perioada de garantie.

| Maramirabela explică (pentru Ioandelasal):

Pai asta urmeaza sa fac. Ei spun ca atata timp cat am bifat optiunea de deschidere colet si nu am dat retur la primire si sa fac PV cu firma de curierat, ei considera ca e vina mea? in fine, nu recomand PC GARAGE si voi spune la toata lumea sa-i ocoleasca, chiar daca gasesc o oferta mai buna la ei, mai bine NU!

| Ioandelasal a răspuns (pentru Maramirabela):

Chiar daca ai deschis coletul, probabil n-ai verificat cum functioneaza.

| Simpatic a răspuns:

Din pacate ei sunt acoperiti de norme
Nu am nicio idee daca te poti adresa sau nu ANPC-ului in acest caz, dar poti intreba atat telefonic cat si la sediu daca ai timpul necesar

aceasta este politica lor
https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/

am spus cu mult timp inainte ca pcgarage nu sunt seriosi si nici cel.ro nu sunt (desi de la acestia mai cumpar rar, ocazional), la modul general cand vine vorba de garantii/retururi nu doar in cazul tau particular, cel.ro si pcgarage cam sunt de ocolit!

| Maramirabela explică (pentru Simpatic):

Da, din pacate am aflat si eu acum, au un stil foarte "dragut" de a pasa responsabilitatea pe seama clientului.

| Simpatic a răspuns (pentru Maramirabela):

Nu ar strica sa dai un email si celor de la anpc sau sa mergi in persoana poate stiu ei ceva ce nu stim noi referitor la persoana juridica
pacat ca pierzi un monitor, dar sa le uram multa bafta si faliment rapid!
din cate stiu pcGarage este cumparat de EMAG, deci daca faci rost de andresa de email a CEO-ului eMAG cred ca nu le va fi foarte bine chiar daca au sau nu dreptate!
mergi si pe aceasta filiera a eMAG
macar nu-i lasa in pace, sa afle lumea cine sunt ei!