| Al3x998 a întrebat:

Salut! Doresc să achiziționez un BMW E60 și am găsit unul pe Autovit. Vânzătorul spune că mașina a fost adusă de el în 2022 din Germania la 280k km și acum are 320k și specifica în anunț că oferă raport carvertical, am vorbit cu el, mi l-am trimis, dar problema e că raportul carvertical nu are nicio informație, nici pentru km, nici pentru daune. Mi-a arătat că are carte service din Germania, dar nu știu ce să zic, astea se pot falsifica. Ce îmi recomandați sa fac? Cum pot verifica daca are km modificați? Merita s-o iau daca mașina e ok avand în vedere că nu-i cunosc istoricul?
Mulțumesc anticipat!

17 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ceva pute. Nu ti se pare curios ca deja o vinde dupa un an dupa ce a fost adusa din Germania?

| Violleta2022 a răspuns:

Nu recomand, ca-i extrem de uzata la 320mii km si-i posibil chiar sa fie mdoficat kilometrajul si ea sa aiba dublu km, trebuind sa-i refaci motorul, costandu-te o avere. Este suspicios ca nu mai are inscris in carte de atatia ani...
Nici macar nu-i o masina de incredere. Uite aici ce am gasit scris despre ea:


"Is the BMW E60 a reliable car?
No, the E60 is legendarily unreliable. Virtually every subsystem in that car is a problem area: The electrical system, the suspension bushings and control arms, the cooling system and intake manifold gaskets of both the 6- and 8-cylinder motors, the timing chains of the V-8s..."

"What is the common problem with BMW E60?
Used E60 BMW 5 Series for under RM 35k. Common problems and...
One common issue that afflicts most E60 models is the malfunction of the active steering system. To be clear, the E60's active steering is a complex system that was ahead of its time, however, most issues stem from just three fault points: Steering wheel slip-ring. Active steering module."

| GabiDumitrescu a răspuns:

Verifici tu cu seria sasiului/VIN-ul.

| relian a răspuns:

O masina folosita, nu se cumpra dupa rapoartele nimanui, mergi si verifici masina, iei cu tine un mecanic priceput, eventual daca te lasa, poti sa o duci la un service, aia verifica si spun daca is ceva probleme.
Scaneaza masina, stiu si eu, aud cum merge motorul, aia au experienta si isi dau seama daca bate ceva sau e totul in regula.

Asa cumpeir masina praf cu rapoarte brici laughing duci acasa un fier vechi

| anonim3248 a răspuns:

Pui 40.000 km pe an la mașinile aduse.

| Al3x998 explică (pentru anonim3248):

Așa mă gândeam și eu, 130k km in 8 ani in Germania la un E60 520d este o gluma, nu prea cred că are acum, pe lângă asta scrisul de pe cartea service e același la fiecare 2 ani.

Asta e anunțul:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7HfbaE.html

| Sistemulxxl a răspuns:

Daca ti-o vinde cu 700 de euro merita sa risti. Daca vrea mai mult atunci ori vine cu, cartea service de cand a fost cumparata masina (si verifici la service-urile alea daca acea masina chiar a trecut pe acolo) ori nu cumperi asa ceva. Poate fi si dauna totala.

| pufulescu0o a răspuns:

Nu stiu ce sa zic, pe raportul ITP din Germania ar fi kilometrii reali. Poate are ceva denumit TÜV Bescheinigung, chiar daca este expirat, acolo ai putea vedea.

| ReZiSTorr a răspuns:

Salut.Daca are carte service cu intervale de service si kilometrii trecuti in carte, normal ar trebui sa fie trecuti si pe carvertical.Cartea service din Germania pe care ti-a aratat-o el e mare teapa.

| Al3x998 explică (pentru ReZiSTorr):

Are carte service până în 2015, când avea 130k km, (nu știu dacă e adevărat), iar în 2022 a luat-o el la 280k cică. Raportul nu are absolut nicio informație, ultimul kilometraj cunoscut e in 2007 (11km) și nu apare nicio dauna. Mă gândesc că trebuia să aibă măcar istoricul din Romania (rarom) daca carvertical avea informații despre masina.

| suntserios a răspuns (pentru Al3x998):

Primul lucru pe care ar trebui sa il faci e sa o duci la o verificare la o preprezentanta bmw. daca si acolo exista acesta pauza de 7 ani in istoricul masinii clar ceva nu e in regula cu ea.

| Al3x998 explică:

Asta m-a deranjat și pe mine, dar am zis că îi schimb interiorul cu unul de piele daca totul era ok. Am mai fost sa vad una și arata foarte bine interiorul, era foarte dotată, km erau reali, nu avea daune, motorul și cutia erau ok, dar era zgâriată peste tot, avea dpf off doar fizic(fara soft de anulare, deci avea checkul in bord), era zgâriată peste tot, ușor lovită în fata, avea erori pe restraint systems, dct și senzori de parcare straight face, anvelopele erau moarte, nu știu cum mai mergea cu ea, plafonul stătea sa cadă, iar cireașa de pe tort: mașina era adusa din UK in 2018 (la rar apare kilometrajul in mile probabil pentru că scrie 180k, iar în 2020 311k (deci probabil atunci a fost făcută conversia de la volan pe dreapta la volan pe stânga), proprietarul o avea din 2022, nu știu dacă știa de conversie. Caut de luni bune un E60 ok și nu găsesc NIMIC, toate sunt samsarite, rupte, vai de capul lor, vezi atâtea pe strada și chiar nu vinde nimeni una ok?

| Al3x998 explică (pentru Al3x998):

Dtc*

| anonim3248 a răspuns (pentru Al3x998):

Nu mai caută lumea cu bani modelul ăla de prin 2015 și de aia nu se mai aduc mașini ca alea chiar bune de afară.

| anonim3248 a răspuns (pentru Al3x998):

Acum cine vrea BMW bun se uită așa la anunțuri.

https://www.olx.ro/......-bmw-750d/

| anonim3248 a răspuns (pentru Al3x998):

Abia de la modelul pus de mine este cutie cu 8 trepte cu care mergi cu 160 km/h la 2000 de turații.

| anonim3248 a răspuns (pentru Al3x998):

Celelalte BMW făcute până în 2013 - 2014 sunt cu cutii cu rapoarte scurte și îți consumă mult.