| TnCristinaa a întrebat:

Am abonament la telekom si am apelat la *151# ca sa aflu cate minute mai am.Pe factura scrie ca am 100 nat, iar cand am apelat la *151# am primit urmatorul mesaj: La 29/06 ora 0:03 mai aveti disponibil:
Min. nat/internationale: 124:39
Min. internationale mobil: 100:0
Minute in retea: Nelimitate
Trafic de date recomandat: 0 MB
SMS in retea: Nelimitate
Cost suplimentar:0.85 EURO
Serviciu cu caracter orientativ
Si eu am vorbit vreo 150 min in Vodafone..Prima data cand am apelat *151# aveam 154 min nat/int, iar dupa ce am vorbit 60 min in Vodafone aveam 124... Voi plati ceva in plus? Să inteleg ca mai am 124 disponibil si platesc doar daca vorbesc mai mult de 124? Multumesc! !

1 răspuns:
| apz a răspuns:

Da, platesti cost suplimentar daca depasesti cele 124 de minute ramase. De altfel, te-as sfatui sa nu te repezi sa le consumi. Poate fi o eroare a sistemului (mi s-a intamplat la Orange). Asteapta pana mai tarziu (datele se actualizeaza la un interval de 7-8h minim).