| mirrumirunik a întrebat:

Cum pot raspunde la mai multe intrebari? Nu am primit nici un mail.

Răspuns Câştigător
NOname
| NOname a răspuns:

Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îți confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Setarile contului meu" și vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îți confirmi adresa". Apasă pe cuvântul "aici" (oranj)! Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici și în "Spam"; însă atenție, uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aștepți câteva ore sau zile). Apeși pe link-ul respectiv și adresa este confirmată. Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă și să nu primești mesajul de confirmare.
În acest caz ar fi bine să îți schimbi adresa de mail cu una funcțională și pe care să te poți loga. Poți face acest lucru direct din contul tău la secțiunea "Setarile contului meu" - "Editeaza emailul", unde poți adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.

3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!


Ar fi trebuit să primeşti un e-mail de confirmare a contului ( trimis "instant" de serverul TPU )!

Teoretic, trebuie să îţi accesezi contul de e-mail cu care te-ai înscris pe TPU şi acolo ai un link de confirmare ( dai click pe el, NU trebuie să trimiţi nici un mesaj )!

Verifică şi în folderul de "Spam"...


"15. De ce nu mai pot posta intrebari si raspunsuri?
Daca ai postat 10 intrebari si raspunsuri, dar nu mai poti continua, e din cauza ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail. Poti solicita retrimiterea mesajului pentru confirmarea adresei de e-mail de la Editare date profil." - SURSA :
http://www.tpu.ro/intrebari-frecvente#15


Dacă, totuşi, nu reuşeşti să găseşti/primeşti acel e-mail, atunci trimiţi un mesaj din secţiunea "Contact" - colţul dreapta sus, ori de la linkul :
http://www.tpu.ro/contact


Toate cele bune.

| dragosbogdan001 a răspuns:

Trimite la contact daca nu ai primit e-mailul de activare!

| KinderRM a răspuns:

Trebuie să ai contul activat, dacă nu ai primit e-mail-ul de confirmare mai trimite-l odată. Şi dacă nici după această încercare nu merge, schimbă e-mail-ul. Trebuie să aştepţi, verifică totuşi pe acolo prin e-mail la SPAM.